Alle huisartsen in Nederland hanteren dezelfde tarieven. De Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) heeft deze huisartsentarieven vastgesteld. Het zijn maximumtarieven, dus een huisarts mag daar nooit overheen gaan. De tarieven worden vaak rechtstreeks naar je zorgverzekeraar gestuurd. Je hebt er in principe dus nooit mee te maken. Je kunt de tarieven terugvinden in de online ‘mijn-omgeving’ van je zorgverzekeraar.
Consult passant korter dan 5 minuten
Consult passant vanaf 5 tot 20 minuten
Consult passant langer dan 20 minuten
Visite passant korter dan 20 minuten
Visite passant 20 minuten en langer
Vaccinatie passant
Laboratoriumonderzoek
Een afspraak maken kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DigiD.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt een deel van uw uitslagen bekijken via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Klik daarna op de button Metingen.
Kunt u de uitslag niet vinden of begrijpt u de uitslag niet, dan kunt u via de button Berichten een vraag stellen aan een medewerker van de praktijk.
Via de button Dossier en Metingen in Uw Zorg Online is het mogelijk deel van uw dossier in te zien. Zo kunt u bijvoorbeeld zien:
– Uitslagen van een bloedonderzoek
– Informatie van een bezoek of contact
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Actueel medicatieoverzicht
Een vraag stellen kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DigiD. Na het inloggen klikt u op de button Berichten.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden. Stel de praktijk geen vragen via e-mail, dit is niet veilig.
Een herhaalrecept bestellen kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Na het inloggen klikt u op de button Medicijnen.
Medicijnen die u niet via de button Medicijnen kunt herhalen, kunt u aanvragen via de button Berichten.
Lukt dit niet, dan kunt u de receptenlijn inspreken: 0165-572777 – keuze 6.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
U kunt een deel van uw dossier bekijken via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Klik daarna op de button Dossier.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.