De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00
Wanneer u belt of digitaal een afspraak maakt, neemt de doktersassistente de klachten met u door. Onze doktersassistentes zijn hier voor opgeleid.
Er zijn meerdere redenen hiervoor; zo bepalen we bij wie u moet zijn, of er spoed is, hoeveel tijd u nodig zult hebben.
Is uw huisarts met vakantie, dan wordt bekeken of een afspraak kan wachten. Wanneer dit medisch gezien niet kan, maakt de doktersassistente een afspraak met u.
Het komt helaas regelmatig voor dat een patiënt een afspraak maakt en vervolgens niet op het spreekuur verschijnt. Hiermee gaat onnodig veel tijd verloren. Immers, er is op uw komst gerekend!
Het kan altijd gebeuren dat u de afspraak niet door kunt laten gaan. Geef dit dan minimaal 24 uur van te voren aan ons door, bij voorkeur digitaal. Een andere patiënt kan dan in uw plaats ingepland worden.
Doet u dit niet, dan ontvangt u mogelijk een rekening, de kosten zijn afhankelijk van de soort afspraak. Deze rekening wordt niet door de zorgverzekeraar vergoed.
Onverwachte crisissituaties kunnen zich altijd voordoen, daar hebben wij natuurlijk alle begrip voor.
Heeft u meer tijd nodig omdat u meerdere klachten wilt bespreken of omdat u wellicht een tolk nodig heeft, geef dit aan bij het maken van de afspraak.
Soms lukt het niet om alles in 1x te bespreken, dan maken we een vervolgafspraak met u.
U kunt via de assistente aangeven dat u graag door de huisarts/PA/VS gebeld wordt. De assistente zal hiervoor een aantal zaken met u doornemen om o.a. te bepalen of een telefonische afspraak de juiste wijze is om uw vraag te beantwoorden. De huisarts/PA/VS belt dezelfde of volgende dag terug.
U kunt dit aangeven door te bellen tussen 8.00-12.00 uur.
Wanneer u digitaal een vraag stelt aan de praktijk zal de assitente deze vraag beoordelen, indien mogelijk zal zij de vraag beantwoorden.
Wanneer dit niet mogelijk is, dan zorgt zij er voor dat uw vraag bij de juiste medewerker terecht komt. Uw vraag wordt binnen 2 werkdagen beantwoord.
Tijdens afwezigheid van uw huisarts is het niet mogelijk om digitaal een vraag te stellen. Kan uw vraag niet wachten? Neem dan telefonisch contact op met de praktijk.
Wanneer u medisch niet in staat bent om naar de praktijk komen, komt de huisarts / PA / VS naar u toe. Een bezoek aan de praktijk heeft onze voorkeur: er is meer ruimte en mogelijkheden voor onderzoek.
U neemt hierover telefonisch contact op met de praktijk. Bij voorkeur vraagt u de visite voor 11 uur aan, zodat er in de agenda rekening mee gehouden kan worden.
Een afspraak maken kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DigiD.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt een deel van uw uitslagen bekijken via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Klik daarna op de button Metingen.
Kunt u de uitslag niet vinden of begrijpt u de uitslag niet, dan kunt u via de button Berichten een vraag stellen aan een medewerker van de praktijk.
Via de button Dossier en Metingen in Uw Zorg Online is het mogelijk deel van uw dossier in te zien. Zo kunt u bijvoorbeeld zien:
– Uitslagen van een bloedonderzoek
– Informatie van een bezoek of contact
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Actueel medicatieoverzicht
Een vraag stellen kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DigiD. Na het inloggen klikt u op de button Berichten.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden. Stel de praktijk geen vragen via e-mail, dit is niet veilig.
Een herhaalrecept bestellen kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Na het inloggen klikt u op de button Medicijnen.
Medicijnen die u niet via de button Medicijnen kunt herhalen, kunt u aanvragen via de button Berichten.
Lukt dit niet, dan kunt u de receptenlijn inspreken: 0165-572777 – keuze 6.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
U kunt een deel van uw dossier bekijken via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Klik daarna op de button Dossier.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.