Als huisartsenpraktijk willen wij ons werk graag zo professioneel mogelijk uitvoeren en vinden wij het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u geen goed gevoel heeft over het contact met onze praktijk. Bijvoorbeeld wanneer u vindt dat u niet serieus bent genomen of wanneer er iets mis liep. Wij willen dat dan graag weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.
U kunt uw klacht of opmerking indienen door zich rechtstreeks tot een van onze medewerkers te wenden of door gebruik te maken van ons online Klachtenformulier. Eén van onze medewerkers neemt uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.
Wanneer u geen gebruik wens te maken van het klachtenformulier kunt u zich direct wenden tot SKGE.
Een afspraak maken kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DigiD.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt een deel van uw uitslagen bekijken via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Klik daarna op de button Metingen.
Kunt u de uitslag niet vinden of begrijpt u de uitslag niet, dan kunt u via de button Berichten een vraag stellen aan een medewerker van de praktijk.
Via de button Dossier en Metingen in Uw Zorg Online is het mogelijk deel van uw dossier in te zien. Zo kunt u bijvoorbeeld zien:
– Uitslagen van een bloedonderzoek
– Informatie van een bezoek of contact
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Actueel medicatieoverzicht
Een vraag stellen kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DigiD. Na het inloggen klikt u op de button Berichten.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden. Stel de praktijk geen vragen via e-mail, dit is niet veilig.
Een herhaalrecept bestellen kan via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Na het inloggen klikt u op de button Medicijnen.
Medicijnen die u niet via de button Medicijnen kunt herhalen, kunt u aanvragen via de button Berichten.
Lukt dit niet, dan kunt u de receptenlijn inspreken: 0165-572777 – keuze 6.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
U kunt een deel van uw dossier bekijken via Uw Zorg Online, u logt eenvoudig in met DIGID. Klik daarna op de button Dossier.
Heeft u problemen met inloggen, klik op de knop hieronder voor hulp.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.