Als huisartsenpraktijk willen wij ons werk graag zo professioneel mogelijk uitvoeren en vinden wij het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u geen goed gevoel heeft over het contact met onze praktijk. Bijvoorbeeld wanneer u vindt dat u niet serieus bent genomen of wanneer er iets mis liep. Wij willen dat dan graag weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.
U kunt uw klacht of opmerking indienen door zich rechtstreeks tot een van onze medewerkers te wenden of door gebruik te maken van dit formulier. Eén van onze medewerkers neemt uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.