Registratie van COVID vaccins

Ik kan maar 1 vaccin zien en heb er 2 gehad

Alle vaccins zijn juist ingevoerd in uw dossier, helaas koppelen een aantal vaccins niet goed door naar het RIVM.

Heeft u een QR code nodig dan kunnen wij deze handmatig voor u maken (alléén als de vaccins door ons zijn gegeven). Stuur een mail met de volgende gegevens:

  1. Uw naam en geboortedatum
  2. Naam van uw huisarts
  3. Uw BSN nummer
  4. Een schermafbeelding van mijnRIVM

U ontvang zo spoedig mogelijk een mail met een PDF met een nationale en internationale QR code.

Ik kan helemaal geen vaccins zien

Alle vaccins zijn juist ingevoerd in uw dossier, maar waarschijnlijk is er iets administratief niet helemaal in orde.

Stuur een mail met de volgende gegevens:

  1. Uw naam en geboortedatum
  2. Naam van uw huisarts
  3. Een kopie van uw ID bewijs

Meestal kunt u een dag later de vaccins wel zien.

Ik kan 3 vaccins zien

Helaas is in sommige gevallen een extra vaccin terug gekoppeld naar het RIVM. Dit heeft voor u geen nadelige gevolgen, u kunt gewoon een QR code aanmaken via de CoronaCheck app.

U kunt via het RIVM een verzoek tot rectificatie doen, dit verzoek moeten wij voor u doorsturen. Stuur ons een email met onderstaande gegevens:

  • Onderwerp: rectificatie bij RIVM ivm 3 vaccins
  • Noem in uw mail:
    • Welke data u werkelijk vaccins heeft gehad
    • Welke data zichtbaar zijn
    • Uw voorletters en achternaam
    • Uw BSN nummer
    • Naam van uw huisarts

We sturen de mail zo snel mogelijk voor u door, het kan enkele weken duren voordat het RIVM de vraag verwerkt heeft.

Ik heb bewezen COVID gehad en 1 vaccin en kan geen QR code aanmaken

Wanneer de test door de GGD is gedaan, moet u aan de GGD vragen om dit op te lossen.

Wanneer de test op onze praktijk heeft plaatsgevonden dan kunnen wij dit voor u aanpassen. Neem in dat geval per email contact met ons op. Vermeld in uw in uw naam, geboortedatum, naam van uw huisarts en uw probleem.

heeft u nog vragen?

Vragen over de werking van de CoronaCheck app, bekijk de website of bel de helpdesk 0800-1421 (maandag t/m zondag bereikbaar).

Heeft u een vraag aan ons over uw registratie? Telefonisch is het momenteel nog steeds erg druk, daarom vragen we u om te mailen ipv bellen. Stuur de mail naar assistente@praktijkschaepmanlaan.nl, vermeld uw vraag, uw naam, geboortedatum en naam van uw huisarts.