Om ons werk goed te kunnen doen zijn er onderstaande regels opgesteld,

door betreding van onze praktijk gaat u akkoord met onderstaande regels.

Huisregels

  1. Medewerkers van de praktijk en patiënten gaan op een respectvolle manier met elkaar om. Verbaal of lichamelijk geweld, intimidatie, discriminatie of ander ongewenst gedrag is niet toegestaan;
  2. Aanwijzingen van onze medewerkers moeten worden opgevolgd;
  3. Wijzigen uw gegevens? Geef dit aan ons door;
    1. Denk aan uw: adres, email, telefoonnummer, wijziging van huisarts.
  4. Geef elkaar gepaste ruimte i.v.m. privacy.
  5. Het gebruik van mobiele telefoon, tablet, laptop e.d. is toegestaan, maar het mag geen overlast veroorzaken voor patiënten en zorgverleners. Tevens verzoeken wij u geen opnames te maken (beeld en/of geluid).
  6. Niet bellen:
    1. in de wachtkamer;
    2. als u met een zorgverlener in gesprek bent.
  7. In dit pand is verboden:
    1. roken;
    2. huisdieren.
  8. Afspraken kunnen tot 24uur van te voren kosteloos worden geannuleerd. Zonder tijdige annulering van uw afspraak, is het toegestaan de consulttijd bij u in rekening te brengen. Te laat op een afspraak komen zonder bericht, wordt ook beschouwd als niet verschijnen zonder bericht.
  9. Auto’s en fietsen dienen in de daarvoor bestemde parkeervakken cq. rekken geplaatst te worden. De praktijk is niet verantwoordelijk voor diefstal van eigendommen in het pand of het buitenterrein.
  10. Zonder geldige reden mag u niet in de praktijk aanwezig zijn